Новини

Renault представи изцяло новия Renault MЕGANE R.S. във Франкфурт

13.09.2017, Иво Кръстев, снимка Рено

Renault представи изцяло новия MЕGANE R.S., третото поколение на емблематичния автомобил, сега още по-мощен с нов двигател с турбокомпресор с директно впръскване на горивото. Четирицилиндровият, 1,8-литров (1 798 см3) блок съчетава максимална мощност от 280 к.с. (205kW) при 6 000 об./мин. с максимален въртящ момент от 390 Нм – показатели, които го поставят сред най-добрите в неговия клас. На представянето бе и пилотът на Рено във Формула 1 Нико Хюлкенберг.

Новият MЕGANE R.S. е оборудван с 4CONTROL с кормилно управление на четирите колела, за първи път в сегмента, което прави възможна невероятната пъргавина на версиите Sport и Cup в тесните завои и впечатляващата стабилност в завой при по-високи скорости.

„Динамиката е основната причина, която нашите клиенти посочват при покупка на MЕGANE R.S., и изцяло новият MЕGANE R.S. отвежда дизайна и технологиите на още по-високо ниво, за да предостави наистина изключително удоволствие при шофирането. Нашето намерение е новият MЕGANE R.S., с неговото шаси и технология 4CONTROL, да остане еталон за спортен хечбек в С сегмента“, казва Патрис Рати, генерален мениджър на Renault Sport Cars.

Автомобил, който печели от експертния опит и страстта на Renault към моторните спортове. Изцяло новият MЕGANE R.S. се отличава с четирите хидравлични демпфера (bumbstops) в амортисьорите, решение идващо директно от рали спорта, което позволява поглъщане на ударите в окачването при големи натоварвания.

Тази конфигурация осигурява на версията Cup оптимална ефективност на управление върху всички видове пътища плюс ниво на комфорт, невиждано в класа на автомобила за версия Sport. Комбиниран с напълно препроектираносамостоятелно предно окачване на кормилната ос за още по-голяма прецизност, новият диференциал Torsen с ограничено приплъзване при версия Cup подобрява сцеплението и скоростта в завой. За първи път изцяло новият MЕGANE R.S. може да бъде избран с едната от два вида трансмисии – 6-степенна механична скоростна кутия или 6-степенна скоростна кутия EDC с двоен съединител с монтирани на волана пера за смяна на предавките.

Клиентите могат и да се поглезят с R.S. телеметричнатехнология с монитор на борда, която освен че е по-лесна за ползване от всякога, е обновена с включването на режим „Експерт“, който позволява на потребителите да свържат камера, да заснемат своето пътуване, да възпроизвеждат и анализират своите данни и да споделят изображенията си в социалните мрежи.

Дизайн, подготвен за динамика

За още по-добро сцепление на пътя и висококачествена динамика, новият MЕGANE R.S. е по-широк, отличава се с по-широки следи на колелата и е стъпил върху нови 18- или 19-инчови джанти. По-широк въздухозаборник захранва с въздух топлообменниците за ефективно охлаждане на двигателя, а задният спойлер е с нов дизайн за генериране на допълнителна притискаща сила.

Стайлингът на новия MЕGANE R.S. съдържа многобройни елементи от света на моторните спортове, включително заден дифузьор, предно ребро в стила на F1 и 3D мрежа на предната решетка с мотив на пчелна пита, преработена от Renault Sport. Междувременно изваяните, чувствени хълбоци, които са запазена марка на Renault Mеgane, са подчертани при версията R.S. от по-широките калници и следи на колелата. Ексклузивната, патентованатехнология за осветяване R.S. Vision Lighting от Renault Sport напомня за света на моторните спортове и предоставя видимост, която е без конкуренция в сегмента на автомобила.

Новият MEGANE R.S. е първият сериен автомобил, който съдържа новата емблема на Renault Sport – обща за Renault Sport Racing и Renault Sport Cars, и същевременно нов динамичен цвят на каросерията – Tonic Orange – е добавен към каталога. Специално внимание е отделено на интериора, който идва със спортни предни седалки с интегрирани подглавници, покрития въввъгленово сиво, червени външни шевове, тапицерия от текстил или Alcantara®, емблема R.S. и др.

Спортен Mеgane

Като останалите модели от гамата Mеgane изцяло новият MЕGANE R.S. е оборудван със системата MULTI-SENSE на Renault, която осигурява на водачите избор между пет режима на шофиране: Комфорт, Стандартен, Спортен, Състезателен и Персонален. Той е оборудван и с набор от системи в помощ на водача (ADAS), които могат да бъдат активирани или изключени от таблета R-LINK 2. Renault Sport ще представи версия Trophy с 300 к.с. на новия MЕGANE R.S. в края на 2018 г. 


Вашите коментари

Напиши коментар

CAPTCHA Image Презареди снимката