Новини

Citroen C3 Aircross Compact SUV вече със 100 000 продажби

09.08.2018, ClubS1

Само 10 месеца след лансирането му новият Citroen C3 Aircross Compact SUV надхвърли 100 000 продажби, като 70 000 от тях са реализирани през 2018. Моделът е вторият по обем продажби в гамата на Citroen. Той демонстрира продуктовата офанзива на марката, благодарение на която за първото полугодие на 2018 година бе отбелязан глобален ръст в реализираните коли от 9% и рекордни продажби в Европа за последните 7 години.

Почти 70 000 C3 Aircross Compact SUV са реализирани през 2018. Този резултат нарежда модела на второ място по продажби в гамата след C3. Със своя уникален дизайн, широки възможности за персонализация и 12 системи в помощ на управлението, новият Citroen C3 Aircross Compact SUV потвърждава своята сила да съблазнява и миксът на продажбите го доказва:

  • 55% от тях са на най-високото ниво на оборудване (Shine);
  • 35% от продажбите са с включена опция за един от четирите интериора по избор;
  • 25% от реализираните автомобили са двутонови (купе и покрив в различен цвят) и 30% включват пакета a Colour Pack (цветови акценти върху релсите на покрива, около фаровете за мъгла, огледалата за обратно виждане и задните прозорчета).

Новият C3 Aircross Compact SUV е носител на наградата на Autobest0020за 2018. Моделът спечели и приза „Малък SUV на годината” в Англия в рамките на конкурса Auto Express Car Awards 2018.

Вашите коментари

Напиши коментар

CAPTCHA Image Презареди снимката